header nuff

Peribahasa

"pisang sekarang memang berbentuk seakan-akan terung kuning"

Suka Mencarut Juga

Proud Of You


Sunday, October 28, 2012

Kepada Yang Merindu

Assalamualaikum.

Banyak yang nak diupdate sebenarnya. Tapi kekangan internet yang aku rasakan tak berapa nak cekap ni membuatkan aku macam cacat kejap tak boleh nak blogging.

Anyway, aku hidup lagi. Just short update je. Cuba teka gambar ni kat mana.


Klu: Bukan kat Jerusalam mahupun kat Athens ok. Tetiba Athens pulak.

Anyway abaikan gigi depan aku yang makin tersembul tu.

Till we met again. Adios

6 comments:

  1. aku xnak teka apa apa apa.
    kau ni hilang mende? sebok PRU ke duh?
    hahah


    salam aidiladha weh

    ReplyDelete
  2. Hammboiiii! berbulan hilang hari ni baru muncoi. hehe.

    patut la bz manjang, asyik pi melencong ja. Nak teka memang taktau..kat mana ni weh?

    ReplyDelete
  3. tak nak teka kt mana ni..tapi nak tahu apa yang hang pegang tu?

    ReplyDelete
  4. owh adik fikh!! akk rindu sesangat tauuu
    akk sendiri tak terhupdate.
    semoga sihat ceria selalu, amin........

    jemput ke majlis akk 27/1/2013!

    ReplyDelete
  5. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://wisataoutboundmalang.com/

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

nuff

chup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

busukans