header nuff

Peribahasa

"pisang sekarang memang berbentuk seakan-akan terung kuning"

Suka Mencarut Juga

Proud Of You


Monday, January 30, 2012

Awan nono, awan nenen dan awan nanah

Tahniah awan nono sebab menang. Masinnya mulut aku kan. Menyumpah seranah ko sekali nah amek kau.

Hari ni mau story pasal awan nenen pula. Rata-rata bloggers mesti tulis pasal AJL. Bosan betol. Tak perlu beli newspaper pun hari ni. Nak liputan AJL meluas, bukak je dashboard.

So ape itu awan nenen?

Pompuan jangan buat tak tau. Kalau Hafiz punye rambut macam awan nono, korang punya dada tu la macam awan nenen. Jalan sana sini pun boleh jumpa benda ni.

Paling best, belaga pulak dengan awan-awan nenen ni dekat dalam LRT. Dekat KTM komuter dah tak dapat. Shit! Mungkin berlaga dengan awan pengkid saja.


Yang paling aku tak pernah faham, kenapa nak pakai pakaian getah tu? Mungkin rata-rata yang pakai dah tak bergetah lagi lah kot. Tapi tak segan ke pakai macam tu?

It look nothing less than naked. Cuma berbalut je dengan kain murah tu.

Pernah satu hari kat Jusco Taman Universiti kat skudai, ada la sorang ahmoi ni. Bukan ahmoi, ah so dah sebab tak sedap mata memandang. Sebab ah so ni makcik. Paling best, dah la dia gemuk, pakai legging ketat warna cerah. Baju singkat. Lepas tu tahu apa aku nampak? Aku nampak pussy lips tahu tak. Oh my eyes!

Tahu tak betapa geli nya aku bayangkan pussy lips itu. Kalau anak dara takpe lagi.

Yang muslimah lagi satu aku tak berapa bekenan. Kalau body cantik sangat nak tayang tu aku tak ambik port sangat lah. Ni yang aku nampak, badan macam jantan, peha macam jantan, lepas tu dok tayang-tayang.

Bila orang pandang-pandang, dia kata orang laki pervert lah, perogol lah, buaya lah. Lepas tu sibuk-sibuk nak tutup. Aku jentik karang nenen itu! Bernanah mata aku tengok korang.

Anyway bagi perempuan yang nak berubah and jaga aurat betul-betul,

You mam just gained my respect!

In fact bagi aku, jubah dan tudung labuh itu lah secantik-cantik pakaian perempuan.


11 comments:

  1. ini tidak adil tidak adil bagiku...

    hahaha. apesal pempuan yg kena? heh. tapi, entri ni memang terbaik weii! serius tak tipu.

    ReplyDelete
  2. lu patut tarik legging tu pastu lu masukkan ais cube.. waaaa...


    *wa x salah..

    ReplyDelete
  3. @anis madu: eh ade2 je la u ni..*sila lempang aku*

    @abdol:masukkn ice cube ye..nnti aku cuba..ni mesti penah buat ni..

    ReplyDelete
  4. jangan jentik nenen, hahaha

    ReplyDelete
  5. peah ko suke an topik ni..haha..

    ReplyDelete
  6. lg satu en, yg pakai bju sengkat pastu naik moto dgn jantan, tertonggeng atas moto, smpai terselak nmpak lurah punggong rasa time tu nak masukkan ais batu kt celah tu bg melompat die atas moto tu sbb trkezut..

    ReplyDelete
  7. oh coin slot..
    yang tu kalo membe2 aku dah lame kne bahan dah..

    ReplyDelete
  8. wei bila nak lepak? *sambil buka gobok cr baju sopan*

    ReplyDelete
  9. Haha...yg kuning tu legging ke..mak aihh, nmpk sgt bentuknya hang lukih.

    tapi bagus entry ni...bagus utk org2 yg bkenaan, semoga depa terasa pedas desitnya entri ni.

    ReplyDelete
  10. ahahhaa mata kauuuuuu pangg!!! haha sgt teliti

    ReplyDelete
  11. pehh gmbr lucas..huhuh..doa2kan lah aku dijaohkn dr pakaian itu..dan lelaki2 pon tundukkan lah pandangan ye..heee

    ReplyDelete

nuff

chup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

busukans