header nuff

Peribahasa

"pisang sekarang memang berbentuk seakan-akan terung kuning"

Suka Mencarut Juga

Proud Of You


Wednesday, February 22, 2012

Zizan Nin Terpegang Tetet Fauziah Nawi

Ok perangai dah jadi balik. Miss me?

Terima kasih atas sumbangan modem YES yang dipinjamkan roomate, boleh lah saya access e-learning UTM dan website perpustakaan hari-hari. Bagus tak?

Ok ini shit, sebenarnya online harus la untuk benda tak berfaedah. Misalnya hari ini, bukak saja facebook, ada orang post video pasal Zizan Nin.

Mahu tak bergelojak lah nafsu saya nak klik. Tapi i back off, sebab nak tengok video, streaming YES ni sangat laju, dan laju juga lah data saya akan disedut. So my second thoughts, baik back off saja.

Kelakar pun ada, kesian pun ada. Kesian kat fauziah nawi, kesian kat zizan nin. Tak pasal-pasal dapat publisiti murahan kat blog ni. Hah kecik-kecik mak suruh jadi doktor, bukan pelakon. Haha.


Anyway, would it better if you post something good? Kalau nak post video Kim Kardashian sex tape leak atau Paris Hilton playing lesbo in bed, sila lah setting only you can view. Tak perlu lah nak menambah dosa pelaku dosa ittew.

Sekian tazkirah hari ini.

End.

5 comments:

  1. hahaha..bnda2 tu la org nk share bro..kelakar sgt..sekarang gak aku nk cri kt utube..tgk ko pn dh influence aku nk tgk tau..

    ReplyDelete
  2. haha tu la pasal.mengeshare aib.
    haha.ok ok.lu ni ada masa baik gak.cool

    ReplyDelete
  3. moga-moga dijauhkan video begitu..pasrah..haha

    ReplyDelete
  4. eszyamin:xpayah nk carik la video tu..kesian mereka

    peha:eh tertype peha pulak..em,tak caye ke aku bg tazkirah?haha

    syafiqakarim:tu la.mud baik datang kalau berkawan dengan orang baik..hiii

    ngokngek:ye je ko.aku tahu kau msti klik..haha

    ReplyDelete

nuff

chup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

busukans