header nuff

Peribahasa

"pisang sekarang memang berbentuk seakan-akan terung kuning"

Suka Mencarut Juga

Proud Of You


Tuesday, August 14, 2012

Last Post About Najib

Baru selang berapa hari aku tobat tak mau cerita pasal Najib pujaan hatiku, sekali abang Najib sendiri yang muncul. Korang jangan terkejut, aku dapat surat dari Najib. Aku pun terkejut mana dia tau alamat aku. Mesti dia stalk blog ni.

Eh lupa nak bagi salam. Assalamualaikum.

Bagi rakyat malaysia yang sudah mumayyiz dan layak mengundi, seharusnya anda mesti dah dapat surat jemputan bang Najib pasal nak collaborate dengan beliau membina masa depan Malaysia yang kita impikan.

Tak percaya?

 Mampukah Bang Najib serahkan tampuk pemerintahan ini half-half kepada saya? Oh sweet sangat berkolaborasi.
Bagi yang berangan nak datang beraya tu, aku tak tinggal kat alamat tersebut. Harap maklum.

Honestly aku tak kenal pun calon yang dipertandingkan di kawasan aku mengundi tu. Harap tak menyukarkan aku untuk pilih sapa yang layak diundi.

Well, aku tak pandai sangat politik. Aku tak reti nak mengundi-mengundi ni. Dah ini pun kali pertama aku bakal mengundi, dapat pulak invitation bang Najib lagi bertambah la berkobar-kobar nak mengundi.

Eh, tak sedar pulak dah start berkempen ye sekarang? Ke belum lagi? bang Najib excited ni. Anyway, aku harap yang terbaik untuk negara.

End.

6 comments:

  1. lupakan politik jom kita pikir pasal raya dulu...heh3

    selamat hari raya fik..
    maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete
  2. mujurlah masih ramai anak muda yg concern about the future of their own country..jgn buat undi rosak sudah..ada kata berdosa kalau x kuar ngundi khenn..wallahualam

    btw, mohon tutup belog jika terus menyepi..hehe..gurau saja..kbai

    ReplyDelete
  3. oohh..ak bru nk nk dtg beraya alamat.. *ohh

    ReplyDelete
  4. Salam sejahtera. Saya Awie Omar dari awieomar.blogspot. Terima kasih sebab sudi follow blog saya. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai segmen next top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Tak perlu buat apa apa entri. Hanya komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Harap sudi la menyertainya. Ganjaran pasti ada untuk pemenang :)

    ReplyDelete
  5. bila nak update blog ni nih?
    datang komen blog akk kemain byk lg..cepat hapdet!!



    kui3

    ReplyDelete

nuff

chup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

busukans